prokee.hu

Suzuki alkatrész katalógus

Suzuki Alto alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Alto alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Alto V. (ötödik generáció)
Gyári típuskódok:
RF410 (1.0 benzin)
Gyártási idő: 2000-2014
Alvázszám kezdete: MA3...
Gyártás helye: India

Suzuki Alto



A Suzuki Alto egy városi autó (kei car), amelyet a Suzuki tervezett alacsony árral és jó károsanyag kibocsátással. A modellt 1979-ben mutatták be, és a világ sok országában gyártották.
Az első generáció (SS40) egy háromajtós verziója volt az ötajtós Frontének. Az Alto egy 543-cc 3-szelepes motort használt (28 hp).

A második generációt (CA71/72t 1984-ben mutatták be. Ezt is az SS40-es motorral szerelték, de elérhető volt egy turbófeltöltős és többszelepes motorral. Az 5-ajtós változat 1985-ben vált megvásárolhatóvá. A Cervót, ami SS71 alapjaira épült 1988-ban mutatták be, az új 547-cc motorral.

A harmadik generáció (CL11/21/22) a CA71 helyét vette át 1988-ban. Az SS71 Cervo motorját használta, de amikor a kei-car szabályok megváltoztak 1990-ben a motor 657 cc-re emelkedett. Ez az Alto utolsó olyan generációja ami Fronte modellhez lehet hasonlítani. Egy nem átlagos jellemzője ennek a generációnak a tolóajtós változat, a Slide Slim, ezzel könnyebb volt szűkebb helyekre beállni. A Suzuki ezen kívül létrehozott még egy magastetős (az elülső ülések mögött) változatot (a Hustle-t), mely egy teljesen új helyett az Alto átalakított karosszériáját használta. A megjelenése a Nissan AD Max Vanre hasonlított.

A negyedik generáció (HA11) 1994-ben jelent meg. A 657-cc motorhoz csatlakozott egy nagy teljesítményű 658-cc-s.

Az ötödik generációs Alto (HA12/22)-t 1998-ban mutatták be. A stílusa ívesebb volt. A 658-cc-s motort turbófeltöltő nélkül gyártották, amihez később csatlakozott a 657-cc-s turbófeltöltős motor. A Suzuki gyártott 2 „klasszikus stílusú” verziót: az Alto C-t, és az Alto Works és az Alto C2-t . A Mazda is árusította az eredeti Altót Carol néven.

A hatodik generáció (HA24)-t 2004-ben mutatták be. Az eleje hasonlított a Toyota WiLL Vi-re vagy a Citroen C2-re.

(Wikipédia)


Suzuki Ingis alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Ignis alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Ignis II. (második generáció)
Gyári típuskódok:
RM413 (1.3 benzin)
Gyártási idő: 2000-2008
Alvázszám kezdete: TSM...
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Ignis



A Suzuki Ignis egy kiskategóriás egyterű autó, amelyet a Suzuki a General Motorsszal közösen fejlesztett ki. Először 1999-ben mutatta be a GM a YGM-1-et, amelyet a Suzuki kezdetben kissé átformálva kezdett gyártani, később visszatért az eredeti formákhoz. Az aktuális generáció forgalmazását Magyarországon 2017-ben kezdték meg, miután 2007-ben az előzőt leállították.

A Suzuki márkanév alatt futó változatot már nem Japánból importálták Európába, hanem az esztergomi üzemben gyártották. Az Európában gyártott változat nem egyezett az eredeti japánnal, hanem a YGM-1 és a Chevrolet Cruze vonásait örökölte. A Cruze-hoz és egyben az előző Ignishez képest 15 centimétert nőtt az autó hossza a hátsó utas- és csomagtér előnyére, utóbbi alaphelyzetben 236 literes. Kezdetben két motorral volt kapható, a japán Ignis 1,3 literes, 93 lóerősével és a Chevrolet Cruze 1,5 literes, 99 lóerősével. A kínálathoz hamarosan csatlakozott egy 1,25 literes Fiat dízelmotor is, amelynek fogyasztása nem érte el az 5 litert 100 kilométerenként. Utóbbit Opel Astrákban is alkalmazták. Benzinmotoros változatai nem érték el az 1000 kilogrammot. Összkerékhajtású változatát egyes piacokon Subaru Justy G3X néven árusították. A korábbi Justy a Suzuki Cultus, a későbbi pedig a Daihatsu Sirion átcímkézett másolata volt.

Magyarországon 2003 és 2005 között, amikor a második generációs Swiftet már, a harmadikat még nem gyártották, részben az Ignis vette át a szerepét. 2003-ban és 2004-ben Magyarország piacvezető személyautója volt. Az új Swift megjelenését követően azonban jelentősen visszaesett a népszerűsége.[10] 2007-ben, a Suzuki Splash megjelenésekor hosszabb időre abbahagyták a gyártását. A Splash egyszerre lépett a WagonR+ és az Ignis modellek helyére.


(Wikipédia)


Suzuki Swift 1. alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Swift 1. alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Swift 1. (magyar első generáció)
Gyári típuskódok:
SF310 (1.0 benzin)
SF413 (1.3 benzin)
SF416 (1.6 benzin)
Gyártási idő: 1993-1996
Alvázszám kezdete: TSM..
(Részben használható az 1998-tól készült, japán gyártású Swiftekhez!)
Alvázszám-tartományok:
SF310:TSMMAB44S00100001 - TSMMAB44S00250000 (5 ajtós)
SF413:TSMMAA35S00100001 - TSMMAA35S00250000 (3 ajtós)
SF413:TSMMAB35S00100001 - TSMMAB35S00250000 (5 ajtós)
SF413:TSMMAH35S00100001 - TSMMAH35S00250000 (4 ajtós)
SF416:TSMMAH14S00100001 - TSMMAH14S00250000 (4 ajtós)
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Swift 1.


Suzuki Swift 2. alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Swift 2. alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Swift 2. (magyar második generáció)
Gyári típuskódok:
SF310 (1.0 benzin)
SF413 (1.3 benzin)
SF416 (1.6 benzin)
Gyártási idő: 1996-1999
Alvázszám kezdete: TSM..

Alvázszám-tartományok:
SF310:TSMMAB44S00250001 - TSMMAB44S00500000 (5 ajtós)
SF413:TSMMAA35S00250001 - TSMMAA35S00500000 (3 ajtós)
SF413:TSMMAB35S00250001 - TSMMAB35S00500000 (5 ajtós)
SF413:TSMMAH35S00250001 - TSMMAH35S00500000 (4 ajtós)
SF416:TSMMAH14S00250001 - TSMMAH14S00500000 (4 ajtós)
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Swift 2.


Suzuki Swift 3. alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Swift 3. alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Swift 3. (magyar harmadik generáció)
Gyári típuskódok:
SF310 (1.0 benzin)
SF413 (1.3 benzin)
SF416 (1.6 benzin)
Gyártási idő: 1999-2002
Alvázszám kezdete: TSM..

Alvázszám-tartományok:
SF310:TSMMAB44S00500001 - TSMMAB44S00860000 (5 ajtós)
SF413:TSMMAA35S00500001 - TSMMAA35S00860000 (3 ajtós)
SF413:TSMMAB35S00500001 - TSMMAB35S00860000 (5 ajtós)
SF413:TSMMAH35S00500001 - TSMMAH35S00860000 (4 ajtós)
SF416:TSMMAH14S00500001 - TSMMAH14S00860000 (4 ajtós)
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Swift 3.


Suzuki Swift 4. alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Swift 4. alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Swift 4. (magyar negyedik generáció)
Gyári típuskódok:
SF310 (1.0 benzin)
SF413 (1.3 benzin)
SF416 (1.6 benzin)
Gyártási idő: 2002-2003
Alvázszám kezdete: TSM..

Alvázszám-tartományok:
SF310:TSMMAB44S00860001 - (5 ajtós)
SF413:TSMMAA35S00860001 - (3 ajtós)
SF413:TSMMAB35S00860001 - (5 ajtós)
SF413:TSMMAH35S00860001 - (4 ajtós)
SF416:TSMMAH14S00860001 - (4 ajtós)
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Swift 4.


Suzuki Swift 2005- alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Swift 2005- alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Swift 2005- (magyar gyártás)
Gyári típuskódok:
RS413 (1.3 benzin)
RS415 (1.5 benzin)
RS413D (1.25 dízel)
Gyártási idő: 2005-2010
Alvázszám kezdete: TSM..
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Swift 2005-



A Suzuki Swift egy Magyarországon is gyártott személygépkocsi. Japánban 1983-tól 1998-ig Suzuki Cultus néven forgalmazták. Észak-Amerikában Suzuki Forsa volt a neve (ill. Geo Metro) . Magyarország első népautója, a Trabant-korszak után, "a mi autónknak" is nevezték. Az első komolyabb nem szocialista országban gyártott autó volt Magyarországon. Jelenleg Japánban, Mexikóban és Magyarországon a hatodik, az Egyesült Államokban pedig a nyolcadik generáció fut.

A Suzuki Swift a Suzuki Motor Corporation legnépszerűbb kiskategóriás autója. Több mint 10 millió darabot gyártottak belőle világszerte. 1983-tól kezdték el gyártani, eredetileg SA-310 néven, amit 1986-ban Swiftre (magyarul: Fürge) változtattak. 993 cm³-es, 3 hengeres motorja 50 LE (37 kW) leadására volt képes, 0-ról 100 km/h-ra (67 mph) 17,9 másodperc alatt gyorsult fel. Végsebessége 141 km/h (88 mph) volt. Motorját (G10) rendkívül könnyűre építették, mindössze 63 kg-ot nyomott. A kis autó felfüggesztését a Suzuki Altótól kölcsönözték.


(Wikipédia)


Suzuki Wagon R+ alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Wagon R+ alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Wagon R+ (magyar gyártás)
Gyári típuskódok:
RM413 (1.3 benzin)
Gyártási idő: 2000-2007
Alvázszám kezdete: TSM..
Gyártás helye: Magyarország

Suzuki Wagon R+



A Suzuki Wagon R (Wagon R+) egy városi kisautó, melyet a Suzuki gyárt 1993 óta. Az R betű jelentése "rekreáció". Az egyik első autó volt, mely méretéhez képest meglehetősen magas volt, rövid motorházzal és függőlegesen csapott háttal - azért, hogy maximálisan kihasználják a Japánban meghatározott szabványok szerinti méretet (kei car).

Kategóriájában 2003 óta a legnépszerűbb Japánban, 2008-ban pedig elkészült a hárommilliomodik is az országban. Emellett külföldön is népszerű, több mint ötmilliót készítettek belőle.

1998-ban mutatták be a második generációt Japánban, ami az elsőgenerációs Wagon R+ továbbfejlesztése volt. Európába ez a típus került be 2000-ben, erősebb motorral (ezt gyártották Magyarországon is, Esztergomban). Opel Agila néven az Opel ugyanezt az autót forgalmazta, kisebb mértékben áttervezve. Indiában Maruti Wagon R néven egészen 2010-ig gyártották.


(Wikipédia)


Suzuki Maruti 800 alkatrész katalógus, vásárlás, árak

Suzuki Maruti 800 alkatrész katalógus

A katalógus tartalmazza:
Suzuki Maruti 800 (indiai gyártás)
Gyári típuskódok:
SB308 (0.8 benzin)
Gyártási idő: 1986-1997
Alvázszám kezdete: MA...
Gyártás helye: India

Suzuki Maruti 800



A Maruti 800 (vagy egyes európai országokban Suzuki Maruti) egy miniautó, melyek az indiai Maruti Suzuki gyártott 1983 és 2014. január 18. között. Az autó SS80 gyári kódnévre hallgató első generációja az 1979-es Suzuki Fonte alapjaira épült, 1986 után azonban már a Suzuki Alto karosszériáját használta. Nevét motorjának mérete után kapta. Sokan az indiai piac legsikeresebb autójának tartják, körülbelül 2,87 millió darab készült belőle, amiből 2,66 millió Indiában talált gazdára. Több mint 30 éves gyártási időtartamával India második legtovább gyártott kocsijának számít, csak a Hindustan Ambassador előzi meg, melyet 1958 óta folyamatosan gyártanak.

A Suzuki Fontéra épülő Maruti 800 gyártása 1983-ban kezdődött meg. Az autót 1983. december 14-én ünnepélyes keretek között mutatták be Új-Delhiben. Az első példány sorsolás útján talált gazdára, kulcsait pedig India akkori miniszterelnöke, Indira Gandhi adta át a szerencsés nyertesnek. A kocsi 1986-ban modellfrissítésen esett át, ekkor a második generációs Suzuki Altóéhoz nagyon hasonló karosszériát kapott. A Maruti 800 motorja 37 lóerős (28 kW) teljesítmény leadására volt képes, az autó apró, 12 colos kerekeken közlekedett, súlya mindössze 650 kg volt és négy személy szállítására volt alkalmas. Végsebessége körülbelül 125 km/h volt, fogyasztása pedig ideális körülmények között akár 6 liter alá is lecsökkent, ami a maga idejében rendkívül takarékosnak számított.

A Maruti Suzuki készített egy 45 lóerős (34 kW) változatot is, melybe ötsebességes manuális sebességváltó került, de ennek gyártása néhány év alatt befejeződött. Az 1980-as és 1990-es évek során a Maruti márkanév egybeolvadt a Maruti 800-zal. Egészen 2004-ig ez volt a legkelendőbb modell az indiai piacon, amikor is a Maruti Alto átvette a helyét a toplista élén. A Maruti 800-at több országba is exportálták, így például Nepálba, Bangladesbe, Srí Lankába, Marokkóba és néhány európai ország piacaira is került belőle. Európa több részén az autó Suzuki Maruti néven volt ismert. 2005-ben korszerűsítésen esett át az autó, hogy megjeleljen az Euro III-as károsanyag-kibocsátási normáknak és 2008-ban megjelent egy cseppfolyós autógázzal hajtott változat is.


(Wikipédia)